28 kwi 2012

opalamy się! :)

Hej! :) Co u mnie? Bardzo pozytywnie! :) Dzięki tej cudownej pogodzie jestem naładowana energią! ♥ Pogoda naprawdę zaskakuje. Ostatnie dni spędziłam z koleżankami na dworze (gdzie nas nie było haha). W piątek poszłam jednak do szkoły i w mojej klasie było... 5 osób (razem ze mną) :o! 5 godzin przesiedzieliśmy w klasach i opalaliśmy się w oknach haha. Dzisiaj w mieście mogę spotkać się jedynie z Kasią, bo reszta koleżanek wyjechała na weekend z miasta. Może pojedziemy na wycieczkę rowerową? Zobaczymy. :)

zdjęcie z wakacji - kolonie 2010

Uff, u Was też tak gorąco? Co robicie w takie ciepłe dni?

1 komentarz:

  1. u mnie słonce świeci i jest gorąco tak jak u ciebie !:D
    oczywiście ja w te upalne dni ciągle siedzę na dworze albo gdzieś wychodzę ;d

    OdpowiedzUsuń