16 kwi 2012

oby wycieczka wypaliła!

Hej! Uff... poniedziałek prawie już minął. Jeszcze tylko wtorek, środa, czwartek, piątek i znowu weekend haha! Dzisiaj załapałam w miarę dobre oceny. Na jutrzejszy sprawdzian z geografii nic nie umiem, to będzie jakaś porażka. W sumie ten czas, który wykorzystuje na internet mogłabym przeznaczyć na naukę... Dzisiaj dowiedziałam się, że odwołali nam wycieczkę klasową, bo było za mało chętnych. Jutro mamy godzinę wychowawczą, więc porozmawiamy jeszcze z panią, może zbierzemy więcej osób i znajdziemy jeszcze jakąś inną ofertę. Oby się udało, bo bardzo chciałabym spędzić pięć cudownych dni z moimi mordkami! 


Plumb - Cut
jedna z moich ulubionych piosenek na smuteczki :)

Oglądacie "Pamiętniki wampirów"? Słyszałam masę pozytywnych opinii na temat tego serialu, ale jakoś nigdy nie miałam okazji go oglądać. W takim razie mam już plany na niedzielę hehe. :)

zdjęcie robione zimą :)

4 komentarze:

  1. gratuluję ocen :)
    Cut to również moja jedna z lepszych piosenek na te smutniejsze dni :)
    uwielbiam Pamiętniki i boskiego Damona, polecam Ci :)

    OdpowiedzUsuń
  2. mm no ja też się nie mogę doczekać weekendu, dobrze że ten najgorszy dzień już prawie minął heh.
    pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  3. heh,ja też nigdy nie oglądałam tego serialu i jakoś w ogóle nie jestem przekonana do wampirów :D
    ja tam trzymam kciuki,żeby dobrze poszło na sprawdzianie :)
    to zdjęcie jest śliczne ;>

    OdpowiedzUsuń
  4. ech ja nie oglądam pamiętników wampirów... ale mam zamiar :D
    śliczne zdjęcie :P

    OdpowiedzUsuń