13 kwi 2012

może innym razem się uda! :)

Hej! Niestety Grochol/Paweł nie wybrał mnie na sesję zdjęciową. No trudno, było już tak blisko. Może innym razem się uda! Sukcesem dla mnie jest już to, że zostałam wybrana ze wszystkich dziewczyn do ścisłej piątki/finału! Jestem w bazie modelek magazynu 13-nastki, więc na pewno będę na jakiejś sesji do gazetki. Podczas konkursu zapoznałam się z kilkoma dziewczynami przez facebooka, które też dostały się do finału i okazały się bardzo miłe i sympatyczne! :) Razem się wspierałyśmy i wszystkie trzymałyśmy za siebie kciuki. :) Zapomniałabym dodać, że bardzo gratuluję Zuzi! :* Na dole znajdziecie zdjęcia (skopiowałam z fp 13) Grochola w redakcji 13 jak wybiera dziewczynę na sesję.




5 komentarzy:

  1. o Paweł :D poznałam go na planie przepisu na życie, fantastyczny człowiek

    OdpowiedzUsuń
  2. ooo.. przykro mi, ale nie wolno się poddawać :*

    OdpowiedzUsuń
  3. szkoda że nie zostałaś wybrana ale i tak odniosłaś swego rodzaju sukces :D

    OdpowiedzUsuń