10 kwi 2012

koniec leniuchowania!

Święta, święta i... po świętach. W tym roku minęły one w bardzo szybkim tempie! Dzisiaj ostatni dzień leniuchowania. Jutro już do szkoły, dlatego dzisiaj muszę zajrzeć do książek, chodź z tego co pamiętam nauczyciele byli zaskakująco mili i większość nam nic nie zadała. :) Zaraz idę ćwiczyć A6W (5 dzień), później prysznic, śniadanko i na zdjęcia z Karoliną! Do zobaczenia później. 

z Weroniką, ja po prawej stronie

A Wy jakie macie plany na dzisiejszy dzień?

4 komentarze:

  1. a ja mam w czwartek zaraz po świętach 2 sprawdziany i próbny egzamin -__-

    OdpowiedzUsuń
  2. nauka. sprawdzian z fizyki po świetach -_-
    a tak wgl masz świetne włosy ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. slicznie wyszlas ja na szczescie ide do szkoly 23 kwietnia ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne zdjęcie ;D
    ja już dzisiejszy dzień wykorzystałam, bo cały dzień byłam z kumpelami ;d

    OdpowiedzUsuń