18 kwi 2012

Weronika HOT 15

Hej! Post piszę dzisiaj bardzo szybko, bo nie mam za bardzo czasu. Zaraz muszę odrobić lekcje i idę na angielski dodatkowy. Sprawdzian z fizyki średnio mi poszedł. Okazało się, że pani dała nam sprawdzian z wydawnictwa, ale nie było go w internecie. :( Z angielskiego dostałam 3+ z kartkówki (bardzo głupie błędy :<) i 5 z niemieckiego. :) Teraz czekam na obiad - nugetsy. ♥ Na dworze jest tak ciepło, uwielbiam wiosnę! ♥ Niestety wieczór będę musiała spędzić z katechizmem, bo jutro mam kartkówkę z 80 pytań - powodzenia dla mnie, że nauczę się tego w 1 dzień.

A dzisiaj moja przyjaciółka Weronika obchodzi swoje 15 urodziny, więc życzę jej dużo zdrówka, spełnienia marzeń i wszystkiego najlepszego! ♥ Takie bardziej osobiste życzenia już jej złożyłam, więc nie będę się tutaj powtarzać. Love you! ♥ A w następnym tygodniu (podczas egzaminów 3 klas) prawdopodobnie impreza urodzinowa! :)


Weronika

1 komentarz:

  1. mm nugetsy ♥
    trzymam kciuki że nauczysz się wszystkiego na dobry termin :)

    OdpowiedzUsuń