20 kwi 2012

ehh, ta chemia -.-

Hej! Piątek Ale ten czas szybko leci, nie? Dzisiaj w szkole tak jak przeczuwałam pani z angielskiego wzięła mnie do odpowiedzi. Poszło mi całkiem dobrze i dostałam 5-. :) Natomiast z chemii zawaliłam całą kartkówkę i tak jak większość mojej klasy (22/26 osób) dostałam 1. :( Będę musiała to poprawić, eh... Po chemii była fizyka i pani oddała sprawdziany - dostałam 4. ♥ Za godzinkę spotykam się ze znajomymi, pewnie skoczymy do McDonald's na lody. ♥ Pogoda nam dopisuje! :) Miłego popołudnia. :)


zdjęcie z weheartit.com

4 komentarze:

  1. aja ostatnio wgl nie mam werwy do nauki...
    śliczne zdjęcie ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję oceny z angielskiego i współczuję 1 z chemii. Ale poprawisz :) Pozdrawiam x

    http://mfashionmyobsession.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. gratuluję oceny z angielskiego i fizyki ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja ostatnio poprawiałam sprawdzian z chemii -__-

    OdpowiedzUsuń